Dagen var sådär.

Min dag har inte vart den bästa. När jag kom hem från tierp  åkte jag till stallet och skulle rida hästarna.
 Hoppade upp på Socky och han kändes lite knackig men skrittade iaf iväg och då kändes det som vanligt. Men sen skulle jag trava och då var han halt. Men tror han har sträckt sig i bogen förkändes inget i benet och var inge varm och sen vart det värre när jag böjde honom till vänster. Men kändes inget spec i skritten så skrittade en sväng och massera honom sen. Min prins<3

 Var inte så taggad sen men tänkte rida ut en sväng på Winston. Men han var helt knäpp! Vägrade helt att gå trotts att det inte fanns nå farligt alls i närheten. Va fan ?! ;) Men sen gick han väl bra men var arg på honom ;) Nu ska jag chilla så hörs vi imorrn.

// Johanna


Så galet vacker<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0