what dosen´t kill us just makes us stronger.

Jag och Socky har genomgått en fet svacka i hoppningen denna höst. Det funkade verkligen inte.

 Och nu kan jag se att efter våran krasch på framhoppningen den tävlingen han rymmde, det var då allt började. Jag vart osäker eftersom jag vekligen inte ville att det skulle hända igen då det var den värsta upplevelsen ever, vilket ledde till att Socky vart osäker och sen gick det bara runt så.

 Jag kände press på att prestera då han alltid hoppat så bra vilket endast ledde till sämre resultat. Jag ville så gärna lyckas och kände mer än tusen gånger att jag förstört denna fina ponny. Men så efter den där hemska träningen när jag ramla av och inget funka har allt helt plötsligt släppt!

NU kan jag med handen på hjärtat säga att jag litar på min ponny till 200 % och känner att han litar på mig. Han har genom denna motgång blivit min bästa bästa vän och nu är vi äntligen ett team. Han lyssnar på mig hela tiden och det är en sån känsla att sitta på honom. Jag har alltid älskat den här ponnyn men om jag innan sagt att jag gjort det är det inget mot vad jag gör nu. Jag gör allt för honom!

Och jag är så tacksam för alla som alltid stöttat mig och kommit med tips, mamma, som alltid kommer med rätt ord och som sldrig skulle bli besviken på mig när jag misslyckas utan alltid säger, nästa gång tar ni dom!

Pauline, som är världens bästa föredetta ägare man kan tänka sig till sin häst! Hon blir alltid så glad när vi lyckas, och kommer alltid med bästa tipsen!

Madelene, bästaste vännen, kan alltid prata med henne, alltid!


What dosen´t kill us makes us stronger, and now we are stronger than ever.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jätte fint skrivet, blev lite rörd där!! Håller dock inte med för fem öre att du på nått sett att du skulle förstört han! Kan inte tänka mig nån som rider han bättre :) sen har alla motgångar ibland, och jag tror de är där man lär sig mest och så småningom får förtroende för varandra! Förtroende finns inte bara där utan de jobbar man fram! Och det har ni gjort nu:) fortsätt som ni gör och tänk på alla tips så blir de bara bättre och bättre! Pussar och kramar på världens finaste ekipage :D

2011-12-08 @ 21:25:14
Postat av: madde

allt för dig hjärtat <3

2011-12-09 @ 15:36:52
URL: http://suupermadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0