DAMP

Taget från ridsport:

Ha koll på logotypen 2012

23 december 2011

Tävling Redan köpt tävlingsutrustning inför 2012? I så fall är det bäst att du kollar att den klarar de nya TR-bestämmelserna.

 

I nya TR för 2012 finns en rad olika bestämmelser för ryttarens kläder och hästens utrustning under tävling.

Bland annat får ett klädesplaggs logotype inte förekomma mer än en gång och inte vara större en tre kvadratcentimeter, alltså 3x1 centimeter. Samma sak gäller för hästens utrustning som voljlock och benskydd. På täcken får det inte finnas några märken överhuvudtaget.

Bestämmelserna gäller hela tävlingsområdet från och med 1 januari 2012.

För ryttare och kuskar som har särskilda sponsoravtal gäller andra bestämmelser. Till exempel får det vara ett märke som är 10x20 centimeter stort på varje sida av vojlocken.



JAG TROR JAG FÅR SPADER!!!! jÄVLA SKIT RIDSPORT KAN JU GRÄVA NER SIG I GRAVEN FÖR SÅ FAN HELLER ATT JAG TÄNKER SLÄNGA ALLA MINA GREJER MED MÄRKEN PÅ, VILKET ÄR TYP ALLA. ALDRIG!!! GLÖM OCH DRÖM ATT JA FÖLJER DETTA NÄSTA ÅR, HAR INTE ENS ETT PAR SKYDD UTAN MÄRKE..

JA, JAG ÄR LITE ARG...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0