Resultat

Ja är nöjd med Socky hela dagen förutom inne på banan ;) Var helt galet fin på framridningen!!!! lyssna och var piggelin. Hoppade även kanon på famhoppningen, flög nästan ur sadeln x antal gånger ;) Dunder ponny! Gick in på bana hoppade fram till 3 som socky tyckte va läskit och titta på de igen och vips va vi ute. Sämsta med regional tycker ja! Men jag älskar min fina gris mest ändå och nu ska vi åka och hoppa någon lc ev ld för att få tillbaka känslan som vi hade i söderhamn sen äre bara tuta och köra igen! Jag tycker det är bra att backa lite  och bara gå in och ha roligt på bana då och då för att få en possitiv känsla.
Men nu taggar vi dressyr imorgon!


i mina ögon är du en så otroligt större stjärna än alla andra! jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0