Hemma!

Hej bloggi :) Idag har jag vart på tävling! Socky skulle åkt men eftersom hans hovis inte är 100 fick basun åka ist.:( Så vart ett snabbt häst och klass byte! Var iaf i bälinge. Han var duktig trotts att det ÖSTE ner hela tiden! I ldn hade vi 8 fel. Ett stopp och ett ner , men helt okej runda. Sen i ld+5 fick vi stopp på ettan, trean, och sexan. Men nöjd med den då han var mycket mer fraamme och hitta bättre lägen!

 Sen när ja kom hem red jag Ari direkt. Han var jätte fin!! Sen pussa jag på finaste Socky som vilade idag pga vädret samt tog på honom täcken. Nu har jag duschat, ska snart äta sen till Irmeli och hänga med lite sköna typer! Lena skulle ta in hästarna ikväll så stannar hos henne till imorgon.


bff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0