12 Saker ni kanske inte visste om mig!

* Jag är världens över känsligaste människa! Grinar till alla filmer och kan sitta och läsa en bok och börja grina! Även fast det är för att det slutade bra.. ;)

* Jag ÄLSKAR musik men är otroligt o musikalisk!

* Jag har konstant slut på pengar även fast jag nästan aldrig köper något..

* Jag har någon konstig sak för mig att jag kan inte köpa ett par vinter skor utan går i mina Converse hela vintern! Dock trycker jag i feta sockor så mina fötter blir mos..

* Jag putsar mitt träns och gjord efter varje ridpass!

* Jag tycker inte om att städa mitt rum men har allt i ordning i stallet.

* Jag tycker inte om att skriva :P gubbar i sms.

* Jag har vart besatt av tomater och ätit det hela tiden! Nu gör jag det inte riktigt lika ofta..

* Jag har haft en skit ful natt-tandställning!

* Jag tycker inte om att gå till frisören då jag tycker de klipper för mycket så de senaste gångerna har mamma och min syster klipp mig.(Dock bara toppat)

* My chemical romance är mitt absoluta favorit band och har vart det jätte länge!

* Jag har en tendens att förstöra kort...;)


hehe varför inte pigga upp tråk familje bilden ??

Kommentarer
Postat av: Ebba

vad gör du ? fett fin blogg! :) <3

2011-08-11 @ 13:29:31
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: fru sanningsavslöjare....

du äter bara tomater för att få större tuttar, fatta man ju

2011-08-11 @ 14:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0