Veckan som kommer

Detta är det viktiga som händer i veckan.

 Jag ska rida Caramell den här veckan då min fjutt Madelene åkt till fjällen. Ska hoppträna honom på onsdag också, spännande spännande :)

fina godisen :)

Sen på torsdag åker jag med Socky till tirk på en klubbhoppning och hoppar en 1 meter :)

Sen ska Zoogin trimmas på så vi kommer igång lite igen. Red dressyr på honom idag för lena och satan vad fin han var! Lill bäbisen<3

 Socky fick gå ut och busa lite i skogen vilket uppskattades ;) Red även Winston idag och han var kanon :D
Rider inte han så mycket längre då Lenas knä börjar bli bra så hon kan rida igen :)

 Nu ska jag ha en lugn kväll framför tvn och sen sova då klockan ringde 6 imorse börjar jag känna mig lite sleeten ;) Puss hej !


Världens bästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0