resultat

Snabbt resultat då jag ska till skolan strax på utvecklingssamtal (-.-)! Lc: 8 fel men hoppade kanoners :D Ett ner och ett stopp på en grind, fjantisen min ;) Men han hoppade runt och var framme utan att dra :) Lb: Debut för oss och kunde inte kännts bättre! :) Hehe han började med att stanna på ettan för han såg lite påsk pynt , hahhaha , Men då sa jag till honom att nu tar vi oss samman och Satan vad han hoppade! Åh han hoppade mig ur sadeln! Det kändes då bra!!!!!!! Men vi fick tyvärr med oss en bom ner i den klassen med men det var bara ett litet slarv fel som jag absolut inte bryr mig i då känslan verkligen satt där!  Min Kung!<3

//Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0